divendres, 2 de març del 2012

El riu de l'aprenentatge

Educació infantil:
Fets rellevants: Tallers manualitats amb na Lola.
Valoració: No tenc records quasi be d’aquesta etapa, però si que fèiem tallers al passadís i dibuixàvem molt.

Educació Primaria:
Fets rellevants:Era una fieta un poc difícil durant el primer cicle. Al final de la primària vaig acabant sent molt bona estudiant.
Valoració:M’enrecord molt de l’aprenentatge i memorització de les tables de multiplicar, me rellevava un poc als mestres i no era obedient durant un curs.
A cinquè i sisè record tractar a mestres de vostè i senyores, molt aplicada i educada.

Educació Secundaria:
Fets rellevants:Descobriment del món, dubtes en quan a què vull estudiar, noves amistats, adolescència, amors impossibles, mals records de professors.
Valoració:Etapa amb la qual no me vaig esforçar i vaig poder superar tots els cursos sense problemes.

Batxillerat:
Fets rellevants:El meu primer intent catastròfic, la segona vegada un èxit. El vaig assolir amb tres intents. El darrer intent va ser magnífic, professors de l'institut de Móstoles com en Jesus i en Pepe, me van marcar i ajudar molt.
Valoració:La primera vegada vaig cursar obligada per la família fins que vaig abandonar, després d’uns quants anys i maduresa vaig gaudir molt estudiant de nou el batxillerat i sabent el que realment volia fer, vaig aprendre molt i me vaig tornar molt responsable i aplicada.

Universitat:
Fets rellevants:Descobriment del que realment m’agrada fer i el que vull ser.
Valoració:Aquesta etapa que encara no ha acabat, ha resultat ser rellevant en la meva vida. Entenc que estudiar amb una certa edat i maduresa són punts a favor. Estic gaudint molt de tots els aprenentatges però també veig mancances amb sistema educatiu que a vegades me desanimen.
M’estic adonant compte que estic canviant com a persona, que les diverses matèries que estudiï me fan veure les coses i el món d’una manera diferent. També m’aporta poc a poc a canviar la meva imatge i sentir-me més segura de jo mateixa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada