diumenge, 4 de març del 2012

CONTRACTE D'APRENENTATGE DE PRÀCTIQUES

A NIVELL INDIVIDUAL
A l’activitat anterior vares identificar què has d’aprendre a les practiques. Per tal d’intentar dur-ho a la pràctica, emplena el següent contracte.
Jo ANA ORFILA PONS(41506821D) en el dia d’avui(1 de Març de 2.012), després de realitzar les activitats d’anàlisis de les competencies personals i de l’escola on inicio les practiques detecto que:
Necessito millorar en alguns aspectes relacionats amb les competencies seguents:
- 1.b. Recerca dades si inicialmentno en disposa de prou per abordar una situació.
- 2.b. Identifica lespròpies creences i concepcions.
- 2.d. Es fa preguntes.
- 2.f. Argumenta el que ha fet i per què.
- 2.g. Detecta i analitza errors.
- 3.b. Dona opinions raonant el que ha observat.
- 3.d. Aporta relfexions referides a l’organització de l’espai, el temps, la dinàmica del treball de l’equip, la distribució de tasques i coordinació del treball.
- 3.e.Aporta reflexions referides a la relació amb les famílies i amb el context físic i social.
- 4.f. Elabora hipòtesis de per què passa un fet concret a partir d’un recull d’informació.
Em proposo els objectius:
- Poder argumentar i raonar les meves accions.
- Reflexionar sobre les meves pràctiques.
- Ser més segura amb la meva manera d’actuar i convençuda de que puc fer-ho be.
- Aprendre dels errors.
- Indagar, investigar i informar-me sobre el perquè de les maneres de fer.
- Impregnar-me i contagiar-me de corrents metodològiques.
Per aconsegui-ho :
- Demanaré a les meves mestres i tutores tots els dubtes que tengui.
- Compartiré amb les meves companyes de casa les meves inquietuds, dubtes.
- Cercaré informació en diverses fonts i suports per resoldre dubtes o ampliar informació.
- Reflexionaré a nivell individual sobre les pràctiques relacionant-ho amb tot el que he vist a la universitat durant aquests tres cursos.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada