dimecres, 11 d’abril del 2012


Hola a tothom!!
Després d'unes vacances acompanyada de la família, torn a la meva vida de practicant!
Avui ha estat un dia força interessant, perquè he anat a fer una visita al asilo amb els meus pares. Aquest fet per a mi era molt important, perquè sempre estic parlant a uns dels altres i tenir la oportunitat de que es coneguessin ha estat un luxe.
Hem anat de prest i hem anat visitant totes les aules, saludant a les mestres, parlant amb els infants, la meva mare que és mestra doncs s’interessava per veure els espais, estris, jo li anava explicant la documentació i elements.
Les mestres han estat molt agradoses amb els meus pares, els hem portat pastes típiques menorquines i s’han posat molt contentes perquè els agrada molt el dolç.
Al meu grup actual els he portat unes galetes que ha fet la meva àvia perquè esmorzessin, i els he portat un cançoner que he fet especialment pels infants, amb cançons que he cantat amb els infants, tot plastificat perquè puguin emprar-les els infants.
Després de la visita, hem marxat perquè havia d’acompanyar als meus pares al aeroport a Pisa. Només me queden dos dies amb ells, esper aprofitar-los al màxim!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada