divendres, 18 de maig del 2012

Divendres, 18 de Maig 2.012

Avui he anat a fer el dia a l’asilo Il Grillo, he tornat la inici de les meves pràctiques, tant les mestres com jo teniem moltes ganes de retrobar-nos tot un matí. Jo personalment apart d’estar amb les mestres tenia moltes ganes d’estar amb els infants i sobretot amb la meva petitona n’Aurora! Quan he arribat ja hi era i hem estat tot el dia plegades, m’ha sabut greu que estés tan aprop i no es relacionés, però he pogut passar la jornada que no vaig poder fer el meu darrer dia de pràctiques al asilo ja que vaig estar amb un altre grup. El dia m’ha passat molt rapidament, ha fet un temps excepcional, hi hem estat gran part del matí al jardí, jugant amb els infants... la veritat que els infants no s’han fet gens estranys i m’he trobat acollida i com si estigués a casa meva! Ho he passat genial! Com una mestra més, parlant de la festa de demà del llibre, a veure quines coses falten organitzar, també les he convidat a dilluns venir a sopar a casa i totes estan molt contentes i il•lusionades!! Quan ha estat hora de marxar he donat a cada mestra, col•laboradores, i cuiners un detall amb pastissets que tant els van agradar. Amb una frase polida! He quedat d’acord amb na Chiara i na Ilaria per anar aquest capvespre a una presentació d’un conte que ha fet una mare d’una fieta de l’asilo Il Faro i anirem plegades. Demà tenim la festa del llibre a l’asilo, esperem que vagi tot molt be i es treguin doblers per al centre, apart del a seva prioritat maxima que és l’intercanvi de llibres, que les families han portat de casa seva, amb una dedicatòria, unes paraules, una història darrera cada llibre. D’aqui ha sortit una bella amistat!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada